متن آهنگ میگی با صدا امیر تتلو اردلان طعمه و سعیدsj
 
خاطره های ما

خاطره های چندتا دختر

 
 

متن آهنگ میگی با صدا امیر تتلو اردلان طعمه و سعیدsj
ارسال شده در سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, - 18:6
میگم بشین کنارم میگی حسی ندارم میگم آخه دیوونه جز تو هیچ کی رو ندارم میگم واسه همیشه بمون میگی نمیشه میگم آخه دیوونه بمونی با من چی میشه؟میگی دوسم نداری میگی منو نمیخوای میگی حتی اگه بمیرمم پیشم نمیای میگی حتی تحمل کردن من خیلی سخته میگی منو فراموش کردی انگار خیلی وقته میگی بخندم روز تولدمه میگی صدتا آدم امشب حداقل دورمه ولی نمیدونی جز توچیزی رو نمیخوامو آرزومه یدفعه دیگه بغل کنمت میرم شمعارو فوت کنم ولی دیگه اون نیست بیاد پیشم بشینه ببینه بی اون چهغصه دارم و اشکامو تو چشای خیسم ببینه باشه میرم ولی بدون روز تولدم بی تو مثه روز مرگمه واسم این دفعه میرم که بازم به تو فکر کنم حتی شده واسه آخرین دفعه نه میگم نرو نه میگم بمون نه میگم که قدر خاطراتو بدون من میگم برو هرجا که میخوای منم منتظر میشم تا روزی که بیای نه جشن و مهمونی نه کادو نه طعم تلخ خاطراتو نه حتی اشک اون چشاتو نمیخام فقط میخوام که بمونم با تو نه جشن و مهمونی نه کادو نه طعم تلخ خاطراتو نه حتی اشک اون چشاتو    نمیخوام فقط میخوام که بمونم با تو نه میگم نرو نه میگم بمون نه میگم که قدر خاطراتو بدون من میگم برو هرجا که میخوای منم منتظر میشم تا روزی که بیای نه جشن و مهمونی نه کادو نه طعم تلخ خاطراتو نه حتی اشک اون چشاتو نمیخام فقط میخوام که بمونم با تو نه جشن و مهمونی نه کادو نه طعم تلخ خاطراتو نه حتی اشک اون چشاتو نمیخام فقط میخوام که بمونم با تو

نظرات شما عزیزان:

BI_DELL
ساعت9:00---8 بهمن 1390
وبلاگ قشنگی داری..
خوشحال میشم به بلاگ منم سر بزنی..


noshin
ساعت12:37---5 بهمن 1390
kسلام ممنون که بهم سرزدی
آهنگ قشنگیه تولدت مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده ya30_RA